آشنایی من و ...... قسمت اول
نوشته شده توسط : سعید
سلام

سلام می خوام داستان آشناییم را با ...... بگم شایدکمی سبک شم

ولی مجبورم به علت بعضی از مسائل براش رمز بگذارم میتونید رمزش را از مدیر یعنی سعید آقا بگیرید البته اگه صلاح بدونند

از تمام دوستان برای اینکه مجبورم رمز بگذارم عرض خواهی میکنم  امید وارم منا درک کنید   

   (خب محمد جون گفت که رمز گذاشته و هرکس خواست می تونه رمز رو از من بگیره و من هم که می دونم منظورش چیه با اجازش رمز رو برداشتم واقعا بردیم به روزای خوشی که داشتیم مرسی نمی دونم از بچه های جهاد کسی به این وبلاگ سر می زنه یا نه اما خب اینم داستانه عاشق شدن محمد دیگه البته فکر کنم همه می دونن اما خب تجدید خاطرس)





:: بازدید از این مطلب : 881
|
امتیاز مطلب : 90
|
تعداد امتیازدهندگان : 27
|
مجموع امتیاز : 27
تاریخ انتشار : دو شنبه 2 اسفند 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: